Into the wedding 2018
    -----


Home
Ceremonie meester
Veelgestelde vragen
Timetable
RSVP
Gastenboek
Trouwgids


 Inloggen  


bezoekers: 905
pagina's bekeken: 1676
www.onzebruiloftsite.nl





     

Veelgestelde vragen



– Waar vindt het festival plaats?
Koepeltjesplaats
Boerestreek 12
8757 JS Gaast

- Wat houdt een all weekend ticket in?
Wanneer je beschikt over een all weekend ticket ben je voor de gehele bruiloft uitgenodigd. Meer informatie over de tijden en festiviteiten kun je vinden onder het kopje ''timetable''.

– Kan ik een extra persoon of +1 meenemen?
Zoals bij ieder populair festival zijn we compleet uitverkocht! Een +1 meenemen is daarom helaas niet mogelijk. De naam op het ticket bepaald wie er binnen komt. De gastenlijst is zorgvuldig samengesteld en we gaan er dan ook van uit dat iedereen onze gastenlijst respecteert.Voor vragen hierover kun je terecht bij onze ceremoniemeesters.

– Moet ik mijn ticket meenemen?
Je ticket is niet je entreebewijs, deze kun je dus thuis laten. De organisatie heeft een gastenlijst bij de entree.

– Hoe geef ik door dat ik wel of niet kom?
Voor 1 februari geef je onder het kopje RSVP aan of je wel of niet kunt komen. Ook wanneer je een deel van de dag aanwezig zult zijn kun je dit aangeven.

– Hoe zit het met het vervoer?
Met het openbaar vervoer richting Gaast is een hele opgave. De reistijd zal in de meeste gevallen erg lang zijn. Het beste kun je dus met de auto komen. Er is (gratis) voldoende parkeergelegenheid op naastgelegen terrein.

– Wat is de dresscode?
Op onze grote dag is het thema ‘festival chique’. Festivals zijn all about colour en vrolijkheid. Een passende outfit is een outfit met een chique tintje en een zomerse uitstraling. Onze gehele festival bruiloft zal plaatsvinden op het gras. Shinen op 'killerheels' mag, maar vergeet dan niet je slippers om 's avonds te kunnen dansen in het gras! We zouden het erg waarderen als je je aan de dresscode houdt. 

 – Friesland is best wel ver… kan ik overnachten?
Al onze gasten zijn welkom om te overnachten op onze festival camping. Mocht je er voor kiezen om te slapen op de camping, vergeet dan niet je eigen tentje, luchtbed en beddengoed etc. mee te nemen. De camping is om 12.00 geopend en vanaf dan is het mogelijk om je tentje op te zetten. 

Tip: mocht je niet willen kamperen, maar rijd je 's avonds na het feest ook liever niet naar huis... Boek dan een van de hotels, appartementen of bed&breakfast uit de omgeving. Rond deze periode zullen de accomodaties snel vol zitten.

– Is er stroomvoorziening op de camping? 
Op de camping zijn enkele stroompunten aanwezig.

– Wat wilt het bruidspaar graag hebben als cadeau?
Een financiële bijdrage wordt door het bruidspaar zeer gewaardeerd.

– Mag ik foto’s maken op de bruiloft?
Het bruidspaar is gek op foto’s,  dus dit mag zeker! Foto’s van het bruidspaar zelf plaatsen zij graag zelf als eerst op Social Media.Tijdens de bruiloft kunnen je gemaakte foto's op groot scherm worden geprojecteerd. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is de app ''Snappshot'' te downloaden. Op de bruiloft zul je een unieke partycode krijgen.

– Mag ik een stukje doen voor het bruidspaar?
Dit kan en vinden we erg leuk! Neem hiervoor contact op met onze ceremoniemeester. Aan haar kun je door geven wat je zou willen doen en hoe lang je hier ongeveer voor nodig hebt. Zij kan dit dan mee nemen in de planning. Het bruidspaar houdt alleen niet zo van ‘abc-tjes’.

– Ik heb een voedselallergie en/of ik ben vegetarisch. Hoe geef ik dit door?
Dit kun je doorgeven aan de ceremoniemeester of bij de opmerking onder het kopje RSV.

– Bij de meeste festivals moet je met muntjes eten en drinken halen. Geldt dit ook voor dit festival?
Nee, muntjes zijn op dit festival niet nodig.

Tip: voor de ceremonie kun je alvast een drankje drinken op de camping of het festival terrein. Eten is aanwezig na de ceremonie. Het is daarom handig om van te voren wat te eten.